menu Home chevron_right
Eemsdelta

Campagne Zielsgelukkig in Delfzijl krijgt vervolg

Marcel Voorthuijsen | 3 juli 2023

De succesvolle campagne ‘Zielsgelukkig in Delfzijl’ wordt ook in 2023 weer breed gedeeld. Een campagne waarin ondernemers in Delfzijl de hoofdrol spelen en de stad het podium is. De campagne richt zich vanuit ondernemers op inwoners, bezoekers en toeristen en heeft als doel het imago van Delfzijl te versterken, meer bezoekers naar de stad te trekken en de trots van inwoners te vergroten.

Ook deze zomer staan vier ondernemers model voor: goed ondernemerschap, een mooie winkel en de trots op Delfzijl. Willem van Telecom, Thomas en Ron van slagerij Cramer, Rachel van Zijnstijl Haarstijl en Sandra van koffiehuys De Smederij laten zien dat Delfzijl er mag zijn en dat geluk dichtbij te vinden is.

Willem Westerbrink (Telecom) omschrijft zijn geluksgevoel: “Delfzijl, mijn geboorteplaats. Groningse nuchterheid gecombineerd met oprechte hartelijkheid. Mijn klanten zijn mijn rotsen in de branding, mijn ambassadeurs. Wie goed doet, goed ontmoet. Vertrouwd en betrouwbaar. Dát maakt dat ik zielsgelukkig onderneem in Delfzijl”.

De ondernemers presenteren zich op zielsgelukkigindelfzijl.nl. De website roept op tot actie, genieten en proeven ín en van de stad. Van museumbezoek tot shoppen en lekker eten. In de etalages van de winkels in het centrum hangen posters van de ondernemers. Binnen de website is ruimte voor álle andere ondernemers om te laten zien dat ze er zijn. Via een social mediacampagne wordt komende maanden een groot publiek bereikt. Het winkelaanbod van het centrum van Delfzijl en een de mooie evenementen mogen gezien worden.

Wat is jouw geluk?

Door de ondernemers worden QR-kaarten uitgedeeld. Inwoners, bezoekers en toeristen worden uitgenodigd om te delen waarom zij zielsgelukkig zijn in Delfzijl. Door mee te doen maakt de inzender kans op één van de cadeaupakketten.

‘Zielsgelukkig in Delfzijl’ is een initiatief van Handelsvereniging Het Dok Delfzijl en is in samenwerking met de toeristische marketingorganisatie Marketing Eemsdelta tot stand gekomen. De campagne loopt tot en met oktober.





  • cover play_circle_filled

    Omroep Eemsdelta
    Altijd dichtbij

  • cover play_circle_filled

    Sentimental Journey
    09:00 - 10:00

play_arrow skip_previous skip_next volume_down
playlist_play